29 gen. L’escudella i carn d’olla serà el fil conductor de la 12ª edició del Fòrum Gastronòmic Girona, que creix i supera les 200 empreses expositores
Tindrà lloc els dies 9, 10 i 11 de febrer al Palau de Fires i a la zona de la Devesa i oferirà un programa amb xerrades, debats, degustacions i concursos.
La 12ª edició del Fòrum Gastronòmic Girona tindrà lloc els dies 9, 10 i 11 de febrer al Palau de Fires i a la zona de la Devesa. Tornarà a posar el focus en els professionals del territori i en els productes de qualitat, mentre que creix pel que fa a empreses expositores i ponents participants respecte a l’any passat. Tindrà com a eix principal l’escudella i carn d’olla i durant tres dies pretén recuperar, reinterpretar i projectar aquest plat tradicional a partir d’activitats que combinin el rigor gastronòmic, la transmissió cultural, el refinament i sofisticació i alhora l’acció divulgativa. Dirigit als professionals i consolidat com una referència en el sector de la cuina, la restauració i l’alimentació, reunirà més 150 ponents i més de 200 empreses expositores que conviuran amb nombroses activitats, degustacions i concursos. El Fòrum comptarà amb professionals de restaurants de renom nacional i internacional com és el cas, entre d’altres, d’El Celler de Can Roca, Empòrium, Les Cols, Miramar, Disfrutar, Voramar i Castell de Perelada. Amb un format consolidat durant més d’una dècada, tornarà a convertir-se en una plataforma per donar a conèixer novetats, productes i serveis de les empreses del territori que formen part del canal Horeca (hotels, restaurants i cafeteries), al mateix temps que presentarà innovacions pel que fa als models de negoci, tendències, equipaments i tecnologia, sent un altaveu del productor local, del sector primari i dels oficis de sala, cuina i obrador.
Llegir tota la nota AQUÍ